<< March 2008 >>
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:

rss feed

Wednesday, March 19, 2008
Tervitusi trollilast !
Siin ma nüüd siis istun.Püüdsin kinni meie ebastabiilse neti ja loodan,et ta lubab mul ikka edukalt postitada pärast.. Et kõik ära rääkida,tuleb alustada algusest
Niisiis,pühapäev...
Juba hommikust saadik oli sees sihuke imelik ärevus.Pisut lendamise pärast,mida ma ei salli (olgu öeldud,et see hirm sai nüüd seljatatud),pisut sellepärast,et kas sai ikka kõik kaasa ja pisut sellepärast,et ikkagi lõpuks kohtub jälle.. Noh igatahes niimoodi olin ma siis juba hommikul närvipundar.Ema oli valmis mulle palderjani pakuma juba,ma ei tahtnud.
Kella kolmeks läksime me lennujaama,kus tegime kohe check-in-i ära ja siis oli meil palju vaba aega,läksime kohvikusse.Mida lähemale lend tuli,seda rohkem mina nnärvi läksin,ema pidi mu maha lööma juba. Istusime seal kohvikus,kui ma äkki kuulsin tuttavaid ridu "kui seisad külmas vastutuules,sülita vaid allatuult..." kõpsti! tulid mulle meelde Kahur ja Mants.. (näete,ei saa kodumaalt minna,ilma,et teie meenuks (: )
Igatahes hakkas mul pisut nagu kergem küll,jah :). Siis tuli aeg minna turvaväravatest sisse ja oma õige värav leida.Minu lend pidi minema väravast nr.1 kell 16.25.Seda ei teinud see mitte.Ootasime ja muudkui ootasime,siis saime kuulda,et meie lend läheb ARVATAVASTI kell kuus.Nojah siis... Hirmuga hakkasin mõtlema,et ma ei jõua järgmisele lennule,aga sellega oli kõik korras,nagu hiljem selgus.Sain seal oodates tuttavaks ühe vanema mehega - Ian,inglane,kes elab Oslos ja käib kord aastas Eestis kunstiakadeemias loenguid pidamas.Ta oli hästi sõbrali8k ja aitas mind hästi palju.Tema sai teada,et pardaleminek lennukile,mida me ootasime,oli lõppemas kuigi mitte keegi polnud meid teavitanud,et see üldse algaski.Nojah,igatahes me jõudsime ilusti ja siis me muudkui lendasime.Alguses ma kartsin,aga ma pistsin oma nina norrakeelsesse reisibrošüüri ja keskendusin lugemisele.See,et ma mitte millestki aru ei saanud,oli sel hetkel teisejärguline.Aga edasi läks juba ilusti,vaatasin aknast välja ja hästi ilus oli ja toretore. Mees mu kõrvalpingil luges mingit Grishami raamatut.Ka tore.Oslosse jõudes oli mul jälle rõõm sellest,et Ian just minuga koos lendas.Ilma temata poleks ma seal mitte kuskile jõudnud.Oslo lennujaam on meeletult suur ja keerulise paigutusega,temaga koos läks asi ladusamalt.Sammusime kõigepealt pikapika maa oma kohvriteni,õnneks oli seal vahepeal liikuv kõnnitee,sai puhata ka.Jõudsime siis kohvriruumi,kus selgus,et minu kohver polegi välja tulnud veel.Läksime siis küsima,et Hallooo! ja siis saingi oma kohvri.Ian aitas mu veel teise korruse kusiganes asuva järgmise check in-i juurde,sest selgus,et mul oli aega jäänud alla tunni järgmise lennukini.Olin talle meeletult tänulik ja rassisin oma kohvriga läbi järgmise check in-i.See tehtud,hakkasin vaatama,et kuhu ma siis minema pean.Piletil väravat ei olnud,aga hiiglasuur tabel seinal ütles,et kodumaised lennud on teiselpool lennujaama.. Nii ma siis tatsasin.Väsinud,tüdinud,näljane,mööda lennujaama.Selles pooles olid ka liikuvad teed katki,ma pidin kõik ise läbi tatsama.. Leidsin omast arust õige värava,lennuaeg ja koht olid õiged,aga selgus,et teise lennufirma reis.Vaatasin siis uuuesti hiiglaslikku tabelit seinal ja sain teada,et minu reis on omakorda teises tiivas veel.Jõudsin siis lõpuks õigesse kohta,istusin maha puhkama ja mõtlesin,et kohe saab sisse.. kell oli 19.50,lend pidi minema 20.20 (norra aegade järgi siis) järsku tuli ekraanikese peale kiri "New time 21.00" Ma tõesti karjusin oma peas appi.Ma olin juba nii tüdinenud sellest kõigest.Ohkasin ja jäin ootama.Lõpuks sai siis lennukisse ja algas uus sõit.Enam ma ei kartnud,aga lennu keskel läks süda pahaks küll.Väsimusest,palavusest ja kõikumisest ilmselt.Lõpuks jõudsin õnnelikult Trondheimi lennujaama,kus ei pidanud enam läbima hiiglasuuri vahemaasid ja lolle passikontrolle,pisikese jalutuskäigu järel nägingi oma ootajat ootamas.Mul oli niii hea meel ! Koos võtsime mu kohvri,,mis seekord suvatses ilusti olemas olla ja läksime autosse.Mul oli ikka veel paha olla ja väljas oli juba pime ka,kell oli vahepeal 11 saanud (teil siis 12) ja ma tahtsin niiiväga lihtsalt kuskile jõuda ja lihtsalt olla,mitte enam loksuda. Jõudsime,ma peitsin ennast kohe magamistuppa,et normaalset olemist tagasi saada.Tasapisi sain ka.. Rääkisime veel tükk aega juttu ja siis oli uneaeg..
Järgmisel hommikul pistsin nina aknast välja ja nägin esimest korda ümbrust. Uoppaa,kui nii võib öelda ! Elupalju lund ja häästi ilus loodus.. Nagu mingi Sõrmuste Isanda mägiküla.Meie maja on ka kõrgel mägedes,allpool polegi nii palju lund,vedas mul *itsitab* Üldiselt oli esmaspäev "vedeleme poole päevani voodis* päev.Noh,rohkem küll minu poolt,tehti küll mõned meeleheitlikud katsed mind liikuma saada,aga need läksid läbi alles kuskil seal kolme-nelja paiku. Küll prooviti hommikusöögiga voodis ja küll meelitati igasuguste filmide ja ilusa ilmaga. Aga mina ikka muudkui tudusin. Tema ka,vahepeal. Kui ma siis ükskord ennast üles vedasin läksin korraks välja,aga tulin tuppa tagasi kohe,hull tuisk oli.Vaatasime mõned filmid ja olime niisama.. Niimoodi uimatsedes kulges siis esmaspäev.
Teisipäeval oli jälle hiline äratus,aga mitte nii hiline kui eelmisel päeval,ma üheteistkümnest sain üles ikka.Läksime Trondheimi avastama.Jalutasime niisama ringi,käisime paljukiidetud küünlapoes,seal oli nii ilus!!,paljuräägitud kõikepakkuvas plaadipoes,kalaturul,kalasadamas ja IKEA poes,majaperemehel olid käterätikud otsa saanud.Päras käidi ilma minuta toidupoes,aga mina ei viitsinud sinna minna,saatsin ainult oma soovid.Siis tulime koju,kus majaperemehe majakaaslane ütles,et oli akna taga põtra näinud.Näitas videot ja pilte ka.Äkki õnnestub minulgi näha,ei ole ju iga päev,et põder otse akna alt läbi kõnnib. Vaatasime mõned filmid veel,oi,mulle on kohe palju neid "must see" filme ette valmistatud,eks näis,kaugele me jõuame.Sõime kalaturult toodud kala ja olime niisama.
Täna..hmm.. täna on jälle kodune päev olnud,hommikul algas meil Sõrmuste Isanda maraton,nüüd oleme jõudnud kolmanda filmi poolepeale.. Ega me siis koguaeg ei vaata,vahepeal käisime jälle värsket õhku hingamas,ma läksin korraks verandale,olin üsna kergelt riides,aga päike oli nii soe ! Lund on nii nii palju ja mägedes ongi ju soojem.Ma istusin päikese kätte maha ja pisut nautisin soojust.Kuni tuli üks ja mind lumega üle valas.Siis ma tegin trepile lumetrolli ja lumeviskaja tegi lumehange tahtmatu lumeingli.Ta nimelt libastus.Aga hang oli pehme ja kõik oli korras.Siis tulime tuppa ja sõime veel kala,mida meil on siin palju ja muudkui vaatasime Sõrmuste Isandat..
Niimoodi me siin kulgemegi.. Mingitel päevadel läheme veel ümbrust avastama,just looduse poolt,aga ka linna kindlasti,eks näis,mis mulle välja mõeldakse *naer*
Nüüd olen vähemalt järgi jõudnud,eks ma mingi hetk annan jälle teada,kuidas meil siin hästi läheb. :)
Ooo,shallalalalallaa,leehviitaaan ! *pugistab naerda ja läheb õue*

Posted at 11:16 pm by Iirekas

elevants
March 20, 2008   12:40 PM PDT

Ah või sedaviisi siis ja veel uoppaaaa kah.
No eks on siis hästi kui hästi on.